set-kecantikan

Set kecantikan Shaklee Untuk Kulit Cantik Berseri..Bersih

Setiap wanita ingin mempunyai kulit yang cantik,gebu dan berseri.Sekarang ni ada macam-macam produk kecantikan di pasaran tetapi pasti semua nak cari terbaik.Siapa yang tak nak cantik kan?

Walaupun dah beranak pinak,kecantikan luar dan dalam perlu dijaga sebaiknya lebih-lebih dengan umur yang semakin meningkat.Untuk suami juga kan.Sejuk mata suami pandang isteri sentiasa cantik.

Kulit berjerawat,kusam,tidak sekata adalah antara masalah yang biasa dihadapi oleh kaum hawa terutamanya.Jom kenali vitamin yang terdapat dalam Set Kecantikan Shaklee bagi membantu mengatasi masalah kulit anda.

B Complex 

  • membantu untuk mengekalkan tona kulit sihat
  • mengubati jerawat
  • melambatkan tanda penuaan
  • mencegah pigmentasi
Vitamin C
  • melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas
  • bertindak melindungi dan membaiki kulit
  • mencerahkan kulit
  • sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit
  • merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan menjaga keanjalan,kelenturan serta kehalusan kulit
Vitamin E
  • mencegah proses penuaan
  • melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • menjaga kelembapan kulit
  • menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
Jom tengok testimoni kat bawah ni..lepas tu anda boleh decide apa patut anda buat jika menghadapi masalah yang sama.Semoga video ini dapat membantu.

Untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik,sihat dan mantap,ambillah bersama 3 kombinasi vitamin kecantikan iaitu ESP,GLA dan Collagen Powder.





=== Untuk maklumat lanjut,hubungi saya Didie :
Email : didiesh33@gmail.com
H/P No. : 012-6227811
ID Shaklee : 890071
Fanpage : https://www.facebook.com/myvitaminstore



Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *