Rabun Berkurang Kesan Pengambilan Carotomax

Hampir seharian asyik mengadap komputer (dah memang keje kena guna komputer manjang),elok tak perlu pakai cermin mata dah kena pakai.
Saya pulak lebih selesa dengan menggunakan contact lens berbanding cermin mata.Cermin mata jarang2 pakai.Nak nampak lebih cantik kononya.
Ceritanya masa nak buat cermin mata baru,cek mata tengok rabun dah turun,banyak pulak tu..macam percaya tak percaya je.Ni la akibatnya bila amik carotomax 😉
Carotomax antara vitamin Shaklee yang memberikan perlindungan antioksida yang sangat tinggi kerana ia mengandungi 6 jenis karotenoid yang sangat diperlukan oleh badan.
Antara manfaat utama Carotomax
▪ lebih selamat dari vitamin A
▪ meredakan penyakit kulit
▪ menghalang infeksi
▪ mempertingkatkan penglihatan
▪ melawan kanser dan oksidasi
Carotomax diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan antioksida seperti rumpai laut,non-GMO tomato,biji anggur,brokoli,pot marigold,epal,kentang,strawberi,karot dan sebagainya.Kita makan buah pun ikut mood atau selera.
Setiap sayuran dan buahan ini diekstrak khasiat antioksidanya melalui cara pengasingan dan disalurkan dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi.
Mengapa CarotoMax Shaklee ?
Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa.
Alpha Carotene
  • Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.
Beta Carotene
  • Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka.
  • Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
Lycopene
  • Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ. Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun.
  • Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

Astaxanthin

  • Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon.Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen.
  • Melindungi kerosakan oksidasi kolesterol LDL.
Lutein
  • Menyekat katarak, AMD (age related macular disease/penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.
Zeaxanthin
  • Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya.
  • Mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks.
 FB_IMG_1486687987457
Jika anda mempunyai masalah rabun dan tak suka nak pakai cermin mata 😄,boleh cuba Carotomax sebagai ikhtiar dan alternatif mengurangkan rabun.
Hubungi didie @ 012.6227811
Facebook : Myvitamin STORE
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *