Kaitan Vivix Shaklee dengan Telomere

Vivix Dibuktikan Dengan Sains, Bukan Pengalaman Semata-Mata
—————————
Keberkesanan Vivix Shaklee dibuktikan melalui kajian klinikal, bukan testimonial semata-mata.
Saya puji Vivix bukan sebab saya ahli berdaftar Shaklee. Tapi saya bersyukur sangat sebab adanya produk Vivix ni. Ini adalah kuniaan Allah kepada kesihatan manusia.
The Shaklee Telomere Research Landmark Study II Shaklee telah bekerjasama dengan Dr.Elizabeth Blackburn (pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine pada tahun 2009).

Sekarang ni, ramai orang nak buat produk sendiri kan? Kalau anda keluarkan produk sendiri, agak-agak berani tak bagi pemenang nobel peringkat dunia buat kajian dengan produk anda?

Fikir.. fikir..

Bila produk anda dikaji oleh orang lain, yang takde kaitan dengan organisasi anda. Yang takde kepentingan langsung dengan syarikat anda. Dahla anda kena bayar kajian dia tu, bila dah dapat keputusan ada 2 kemungkin.

1. Produk anda terbukti bagus dan berkualiti. Jadi, 1 dunia tahun

2. Produk anda terbukti berbahaya atau tak berkesan. Dan 1 dunia pun akan tahu.

Kalau produk anda ialah kumpulan no. 2, sanggup ke tanggung risiko bisnes anda bakal lingkup sebab orang dah tahu produk anda bahaya.

Shaklee berani tanggung risiko tu.
Sebab Shaklee yakin produknya boleh bagi manfaat seluruh dunia. Bukan nak menjual saja. Bukan nak duit saja.

Shaklee adalah satu-satunya syarikat nutrisi di dunia yang sahut cabaran ini.

Hasil Kajian TELOMERE oleh Dr Blackburn

The Shaklee Telomere Research Landmark Study II

FB_IMG_1483416810621

Kajian telomere ini telah menguji kepanjangan telomeres. Telomere ialah benda yang melindungi kromosom, sekaligus melindungi DNA dan genetik manusia.

Hasilnya membuktikan, pengambilan supplemen yang konsisten setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40%

Boleh search studies ni, sebab Shaklee bukan rely on testimoni semata.

Share