Omega Guard Bantu Tahap Kesihatan Anak

MINYAK IKAN KEGEMARAN ANAK2
Sejak anak2 berumur 1tahun saya dah mula bagi makan vitamin. Omega Guard antara vitamin pertama yang saya bagi kat mereka sebab tak perlu telan capsule, samada pecahkan bago dorg makan atau bagi dorang kunyah je.
IMG-20180205-WA0010
Kenapa Omega Guard jadi pilihan?
Mengandungi minyak ikan tulen dgn asid lemak Omega-3 yang menyokong perkembangan otak, bagus untuk masalah kulit seperti eczema serta meningkatkan sistem pertahanan tubuh.
Melalui pengalaman anak ke-3, Wani, yang selalu diserang Bronchitis sejak berumur 1tahun++. Kalau minum minuman berais, makan aiskrim mesti akan batuk berkahak mula la ‘wheezing’ & demam.
Bila dah mula ‘wheezing’ sampai muka pun naik pucat, memang ke klinik kena neb. Pernah sekali tu sampai terpaksa warded sebab agak merisaukan keadaan Wani masa tu. Doktor suruh pantau & rekod setiap hari berapa kali Wani kena ‘attack’.
Sejak dari tu, setiap hari saya pastikan Wani makan 1capsule Omega Guard. Alhamdulillah, makin lama makin nampak perubahan. Wani dah tak mudah diserang batuk selsema.
Sekarang semua anak2 pantang nampak omega guard terutama si kecik Hazim. Makan macam makan gula2 pula, kejap2 minta takpun dia ambil sendiri terus 2capsule 😅.
Alang2 bulan November ni ada promosi Omega Guard, apa lagi cepat2 grab sebelum kehabisan stok. Hanya tinggal beberapa hari je lagi sebelum promosi jimat akan tamat.
#beli2diskaun5peratus
#beli6percuma1botol
contact blog
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *